5895
Marleen van Dam

hardcover: 28,-
e-book: 13,95
bestellen

ISBN: 9789083020150

5895. Het aantal meters naar de top van de Kilimanjaro in Tanzania. Daadwerkelijk die meters klimmen en daarmee een droom verwezenlijken, dat deed onderneemster Marleen van Dam.

Als MKB-ondernemer heb je vast ook je dromen. Maar hoe deze te verwezenlijken? In de waan van de dag lopen zaken nou eenmaal vaak anders en word je opgeslokt door het reilen en zeilen van je bedrijf. Je droom of dromen verdwijnen naar de achtergrond. Zonde, want dromen omzetten in doelen en acties en daarmee je bedrijf en jezelf een boost geven, is zo geweldig.

In 5895 vertelt Marleen van Dam het verhaal van haar wandeltocht naar de top van de Kilimanjaro. Ze neemt je mee tijdens de voorbereidingen en de tocht zelf en laat je de parallellen met ondernemen zien, die ze onderweg ervaarde. Vanaf haar droom tot en met de daadwerkelijk beklimming beschrijft ze alle ups en downs en geeft ze handige tips en duidelijke handvaten hoe hier als ondernemer mee om te gaan. Het is een praktisch en onderhoudend boek over het verwezenlijken van je droom. Het zorgt ervoor dat je je focust op wat jij wilt en dát maakt je (ondernemers)leven een stuk eenvoudiger en leuker.


Marleen is al 25 jaar ondernemer. Ze houdt van uitdagende doelen, is sportief en houdt ontzettend van reizen. In 2015 verkocht zij haar reisbedrijf en sindsdien helpt ze, als ervaringsdeskundige, MKB-ondernemers met het overwinnen van specifieke uitdagingen binnen hun bedrijf. Deze zijn vaak te relateren aan te weinig tijd voor zaken, het niet opgelijnd krijgen van het team of een gebrek aan bedrijfsinkomsten. Met behulp van de strategieën en systemen van het Internationale ActionCOACH en haar eigen ervaringen leert ze MKBondernemers hoe ze een winstgevend bedrijf kunnen opbouwen dat ook kan werken zonder hen!

Reviews

We zijn benieuwd wat jij van dit boek vindt. Vul je naam en mailadres in en geef je review. Goed om te weten: door je review te plaatsen, geef je ons toestemming deze ook te delen op social media.