Leo Wolff

Als er een boek is dat je echt wilt lezen, maar het is nog niet geschreven,
dan moet je het zelf schrijven.
- Toni Morrison - Nobelprijswinnaar Literatuur 1993


Wie ben ik en wat kan ik betekenen voor jouw boek?

Ik heb meer dan twinitg jaar ervaring in marketing en communicatie. Die kennis zet ik graag voor je in om een succes te maken van je boek. Ik kan je onder andere adviseren bij het maken van belangrijke keuzes over de vormgeving van je boek en je helpen met je marketing en verkoop. 
Ook bouw ik al meer dan tien jaar websites. Vanuit mijn specialisme marketing & communicatie weet ik als geen ander hoe een website je kan helpen met  je zichtbaarheid en de promotie van je boek. Die unieke website maak ik graag voor je.

Daarnaast kun je me ook inschakelen voor de opmaak en vormgeving van je boek. 

En ik ben de fietskoerier van de uitgeverij. Vanuit mijn hobby fietsen en onze missie duurzaamheid bezorg ik de bestelde boeken van de uitgeverij op de fiets. Niet in heel Nederland, maar wel in een straal van zo'n dertig kilometer rond Gouda. Kies jij voor uitgave van je boek bij ons dan is deze service gratis.

Hoe ga ik te werk?

Marketing is altijd maatwerk en moet passen bij je boek, je publiek en bij wie je bent. Dat geldt ook voor je website en de opmaak van je boek. Daarom is er altijd persoonlijk overleg. 

Kosten

Professionele, unieke website: 650,-.
Voor alles rond het uitgeven, de marketing en verkoop van je boek is mijn uurtarief 65,-. 
Daarnaast hebben we een aantal diensten voor je met een vaste prijs zoals het maken en publiceren van een E-book.
Meer daarover vind je bij Marketing.

Voor de vormgeving en opmaak van je boek is het maatwerk. Na een vrijblijvend kennismakingsgesprek kan ik een offerte voor he maken.

Resultaten

Deze website is door mij ontworpen en gemaakt.
Andere voorbeelden:

Voorbeelden van door mij gemaakte boeken: Gevangen in woorden, De Rompomplop, De welvarende tandarts.