Loes Vork

Noem het geen ‘marketing’ maar ‘praten met je lezers.’ Dat is leuk!


Wie ben ik en wat kan ik betekenen voor je boek?

Als je je boek zelf uitgeeft, krijg je er een extra taak bij: de marketing voor je boek. Hoe maak je je boek zichtbaar en vindbaar voor je lezers? Dat begint al vóórdat je boek gedrukt is. Maar ook als je publiceert bij een uitgever wordt er van de auteur een actieve bijdrage verwacht. Auteurs die bijvoorbeeld actief zijn op social media en die zichtbaar een groot netwerk hebben, zijn extra aantrekkelijk voor uitgeverijen.
Mijn naam is Loes Vork en ik ben communicatieadviseur en marketingtrainer voor auteurs en ondernemers. Dus voor mensen die zelf de marketing willen (of moeten) doen, terwijl dat niet hun vak is. Tevens ben ik auteur van een zelfuitgegeven boek (Uitgelezen, 2019) en een boek bij Uitgeverij Lucht (Denk je dat je mij kunt helpen? 2022).

Ik leg je uit hoe marketing werkt en we maken een praktisch plan op maat. Of het nu gaat om persberichten, free publicity, deelname aan beurzen en evenementen of een social media campagne: samen gaan we op zoek naar de juiste activiteiten die passen bij je boek, bij je lezers en bij jou. Sommige dingen kunnen we terplekke meteen voor je regelen, zoals het optimaal inrichten van een account of het voorbereiden van socialmediaberichten.

Ik ben gespecialiseerd in organische marketing, oftewel alle dingen die je zelf kunt doen, zonder te adverteren.

Hoe ga ik te werk?

We beginnen met een gratis kennismakingsgesprek om erachter te komen of ik je inderdaad kan helpen. Daarna werk ik met losse afspraken van 2 uur, waarin ik je zowel strategisch als praktisch help bij de marketing van je boek. Je bepaalt zelf hoe veel marketingsessies  je nodig hebt en wanneer. De afspraken worden los geboekt. Ze vinden live in Gouda plaats of eventueel online via Zoom.

Verder ben je uiteraard welkom bij mijn maandelijkse marketing (net)werkbijeenkomsten en de trainingen die je vindt in mijn agenda

Kosten

Kennismakingsgesprek: gratis
Marketingsessie van 2 uur: € 145 excl. btw.
Marketing (net)werkochtend: vrijwillige bijdrage
Training: kosten verschillen per onderwerp