Iets waar je reikhalzend naar hebt uitgekeken. Je hebt al flink wat boeken als preorder verkocht en vlak na het verschijnen schaffen mensen, vooral in je omgeving, het boek ook volop aan.
Afhankelijk van je marketing en PR loopt de vraag naar je boek nog even door, maar er komt een moment dat je verkoop stilvalt. Soms te vroeg, wat jou betreft. Hoe nu verder?
Je redacteur heeft je boek natuurlijk gelezen en het samen met jou beter gemaakt, maar wat vinden je lezers ervan? Opeens hebben ook anderen een mening over je boek. De positieve feedback neem je met blijde blosjes op je wangen in ontvangst. De negatieve feedback zorgt voor tranen in je ogen en brengt je aan het twijfelen. Is je boek dan zo slecht?
Een boek uitgeven is kwetsbaar. Je hebt je ziel en zaligheid erin gelegd en hoopt natuurlijk dat iedereen lyrisch is. Dat is onmogelijk, dat snap je best. Maar toch, hoe ga je op een goede manier om met de feedback die je krijgt?
In deze workshop gaan we kijken wat het uitbrengen van je boek met je heeft gedaan. Waar je tegenaan liep. Het gaat over verwachtingen, over omgaan met kritiek. We kijken naar je belemmeringen rond de marketing, en zullen vooral een impuls geven aan je verkoop door van en met elkaar te leren.
We bieden je een inspirerende workshop waar je je gesteund voelt, je vol nieuwe ideeen, nieuwe contacten, en met nog meer zelfkennis vandaan komt.
18 mei 2024
16 november 2024
15 februari 2025
Start: 10.00 uur
Einde: 12.30 uur